NPS

+42 in 2021! Inzichten NPS zorgen voor versnelling binnen Hago Zorg

Met de uitkomsten van dit onderzoek kunnen we onze dienstverlening écht verbeteren en daarin de juiste prioriteiten aanbrengen. “Met onze nieuwste score +42 zien we mooie nieuwe aanknopingspunten.“
12-10-2021
3 min.
+42 in 2021! Inzichten NPS zorgen voor versnelling binnen Hago Zorg
Nps Hago Zorg 2021 Resultaat 3
NPS Meting Zomer 2020
Nieuws, NPS

Resultaat NPS klantfeedbackonderzoek

Hago Zorg streeft naar lange termijn relaties met haar partners. Om continu klantfeedback te krijgen heeft Hago Zorg, net als andere Vebego bedrijven, in 2019 de Net Promotor Score (NPS) methode geïmplementeerd. In de zomer van 2020 heeft Hago Zorg wederom aan de hand van deze methodiek een klantfeedbackonderzoek uitgevoerd.
15-12-2020
1 min.