De drie winnaars zijn woensdag 11 juli op het werk, thuis of via de telefoon overvallen door collega’s, leidinggevenden, klanten en soms zelfs familieleden met felicitaties, applaus en bloemen.

De afgelopen vier weken konden de genomineerden via social media hun vrienden, familie, collega’s en de (medewerkers van de) opdrachtgever oproepen op hun te stemmen. Ook boog dit jaar een jury zich over de inzendingen om ook collega’s die wat minder thuis zijn op social media een eerlijke kans te geven.

Meeste punten
Aan de top 3 van de jury en de top 3 met de meeste publiekstemmen zijn respectievelijk 12, 10, 8 punten toegekend. Sandy, Ning en Michael vergaarden uiteindelijk de meeste punten.

“Superrrr, wat geweldig”, reageert Carla, leidinggevende van Sandy. “Dit heeft ze zo verdiend! Sandy is echt een topper. Voor ons, onze opdrachtgever en de bewoners van zorgcentrum De Beukeloord.”


Sandy Varion - Hago Zorg

Vlag uit op Schiphol
Ook op Schiphol ging de vlag uit. “Wat een geweldig nieuws, reageert Sven Bloem, leidinggevende van Michael. “We gaan ‘m flink verrassen.” Zo gezegd, zo gedaan. De totaal overrompelde glazenwasser werd bedolven onder bloemen en vele felicitaties van collega’s.


Michael Linger - Hago Airport Services

Dé online stemmentrekker dit jaar, Ning, vernam de winst per telefoon. Ning, die schoonmaakt bij Obvion, geniet op dit moment van haar welverdiende vakantie. “Maar als ze terugkomt zetten we haar in de bloemetjes:”, laat leidinggevende Marianne weten.


Ning Coenjaerts Wahyuningsih - Hago

Meer over Hago’s Schoonmaker van het Jaar: http://www.schoonmakervanhetjaar.nl

Meer over Golden Service Awards: http://www.goldenserviceawards.nl

Deel dit artikel: