Hallo, wij zijn

Responserate

Aantal klanten dat antwoord heeft gegeven op onze vragenlijst:

37

NPS-score

Op een schaal van -100 tot +100 geven klanten ons de NPS-score:

23

Enthousiasme

Het percentage klanten die enthousiast over Hago Zorg waren:

68
people

Waarom klantfeedback bij Hago Zorg

NPS per zorgcategorie

Academische ziekenhuizen
+ 33
Gehandicaptenzorg
- 22
GGZ
- 13
Ouderenzorg
+ 52
Ziekenhuizen
+ 32

Tevredenheid per aspect

Het aantal klanten dat tevreden tot zeer tevreden is over deze thema’s
smiley
Contactpersoon
78%
smiley
Administratieve proces
62%
smiley
Gedrag medewerker
61%
smiley
Nakomen afspraken
59%
smiley
Aansluiten op behoeften
59%
smiley
Meedenken
58%
smiley
Klachtenafhandeling
56%
smiley
Kwaliteit werk
48%
smiley
Pro-activiteit
41%

Wat klanten over ons vertellen

NPS

NPS staat voor Net Promotor Score. Hiermee wordt de loyaliteit gemeten door de klanten de volgende vraag te stellen: “Hoe waarschijnlijk is het dat je Hago Zorg aanbeveelt bij collega’s en zakelijke relaties?” Hierop kan men een score van 0 – 10 geven. De NPS-score wordt als volgt berekend: het % promotors (klanten die ons een 8, 9 of 10 geven) min het % detractors (klanten die ons een 0 t/m 5 geven).