Een positieve impact…
Om dat te bereiken, luisteren we heel goed naar waar onze opdrachtgevers van wakker liggen op facilitair gebied. Luisteren leidt tot inzicht en begrip, tot nieuwe kennis en ideeën, tot verbeteringen en innovaties. Onze zorgcategoriemanagers zijn een ster in luisteren en bieden interessante oplossingen. Bovendien delen we onze kennis, zowel intern als met onze opdrachtgevers, zodat we van elkaar blijven leren. Maar het belangrijkste is dat we altijd verder kijken. Zo hebben we diverse services ‘rond het bed’ ontwikkeld, bieden we zorgondersteuning en zoeken we voortdurend naar manieren om de zorg en de zorglogistiek optimaal te faciliteren. Een positieve impact dus, in de breedste zin van het woord.
…op ieder mens in de zorg
Een cruciale rol daarbij is weggelegd voor onze medewerkers. Zij staan immers dagelijks in verbinding met onze opdrachtgevers en de mensen aan wie zij zorg bieden. Mede daarom vinden we het welzijn van onze medewerkers zo belangrijk: in hun werk, maar ook persoonlijk. Binnen ons programma Vitaal vakmanschap, gericht op de duurzame inzetbaarheid, stellen we de behoeften van onze medewerkers centraal. Wij bieden ze hulpmiddelen om te werken aan hun vitaliteit, mobiliteit en talentontwikkeling. Daarnaast bieden we ze betekenisvol werk. Werk waarvan direct de toegevoegde waarde zichtbaar en voelbaar is in een veilige en gezonde omgeving waarbij vakmanschap, interactie en plezier centraal staan. Wij zijn met hen in gesprek, achterhalen én verwezenlijken verbeteringen. Daardoor werken onze medewerkers met betrokkenheid en bevlogenheid voor ons en zijn ze van grote waarde voor de zorgomgeving waarin ze werken én de mensen die daar verblijven. Zo brengen we positieve impact op ieder mens in de zorg.