“Ik vind deze dame uitmuntend in haar werk en in haar zijn. Het contact dat zij maakt met cliënten, leiding, zorgcollega’s is absoluut bijzonder. Sandy is een ambassadrice van het vakgebied. Met eigen ogen en oren kon ik meemaken wat voor een verschil deze dame maakt. Zij biedt cliënten veel rust, reinheid en gezelligheid. Ze is zó gek op die mensen, ze werkt met hart en ziel in dit team,” luidde de lovende beoordeling van de jury.




Sandy, die niet graag in de belangstelling staat, doet vooral wat goed voelt: “Wat me in Beukeloord bevalt, is dat ik voel dat ik word gewaardeerd en dat niemand me afremt in mijn spontaniteit”, zegt Sandy. “In mijn omgang met de bewoners doe ik wat mijn hart mij ingeeft. Dat schijnt goed te werken, want het heeft geleid tot de nominatie. Op mijn werkplek ben ik eerder deze maand al gehuldigd vanwege het bereiken van de halve finale. Ik was verrast daardoor, omdat ik dacht en nog steeds denk: ik doe niks speciaals, waarom al die poeha? Tegelijkertijd vond ik de huldiging een mooie gebeurtenis. Dat ik hier nu als winnaar sta, maakt het nog mooier.”

Genomineerd
Sandy was enkele maanden geleden genomineerd door haar werkgever Hago Zorg (de samenwerkingspartner van Envida Proper) met de volgende onderbouwing. ‘Sandy heeft pas een wisseling van werklocatie gehad, en heeft dat meer dan prima opgepakt. Binnen no-time was ze helemaal ingewerkt en wist ze de harten te stelen van vele cliënten van het verzorgingshuis. In verschillende (glans)rollen draagt ze bij aan grote en kleine lichtpuntjes op de dag. Voor haar collega’s is ze een voorwerkster. Ze staat altijd klaar om te helpen.’ Haar collega’s zeggen: ‘Sandy is ook pro-actief.

Ze is al bezig voordat iemand haar ook maar moet vragen. Superwoman!’

Ontzettend trots!
Ook haar werkgever is super trots! Herman Busch, Algemeen Directeur Hago Zorg: “Wat zijn wij ontzettend blij met Sandy! Een schoonmaakmedewerkster met hart voor haar vak én voor de zorg. Sandy is echt een voorbeeldmedewerker. Ze heeft positieve impact op iedereen om haar heen. Op de cliënten, de klant, haar collega’s en haar leidinggevenden. Dat doet ze niet alleen door kwalitatief goed schoon te maken, maar juist door haar oprechte betrokkenheid te tonen voor het welzijn van de cliënten. Sandy is echt van betekenis.

Sandy zorgt voor een mooier leven
'Het winnen van deze titel bij de landelijke verkiezing is volkomen terecht', zegt Marijn Rasenberg, directeur Bedrijfsvoering Envida. 'Sandy zorgt dagelijks voor een mooier leven van de mensen die bij ons wonen. Met de schoonmaak, maar vooral ook door de tijd en aandacht voor, en het plezier met de bewoners. Van harte gefeliciteerd Sandy!!!

The Golden Service Awards
The Golden Service Awards bekronen opmerkelijke prestaties in de schoonmaaksector. De bedoeling van de awards is een bijdrage te leveren aan de kwaliteit binnen de sector. Een stimulans in het kwaliteitsbewustzijn van leveranciers en opdrachtgevers.

*Envida Proper is een joint venture tussen Envida en Hago Zorg.

Deel dit artikel: