NPS +41: trots op onze klanten en hun tevredenheid
Werken Bij Hago Zorg Goed Werk
18-10-2022

Hago Zorg overtreft klanttevredenheidsdoelstelling

We hebben onze klanttevredenheid weer gemeten met de NPS methodiek en het resultaat liegt er niet om: +41! Met een doelstelling van +35 hebben we dit jaar weer een resultaat om trots op te zijn!

De uitkomsten van het klanttevredenheidsonderzoek gebruiken we om onze dienstverlening te verbeteren en prioriteiten te stellen.

Bekijk de belangrijkste uitkomsten
Nps 2022 Hago Zorg

Meer nieuws

Peter Paul Wiegmans Algemeen Directeur Hago Zorg 22
Organisatie, De 5 zorgcategorieën

'Nu we er toch zijn'. Hago Zorg creëert meer betekenisvolle banen

2 min.
80 Jaar Vebego Hago 4
Organisatie

80 jaar Vebego

1 min.
Banner Vebego
Organisatie

Vebego kiest voor één vernieuwde identiteit voor al haar bedrijven

< 1 min.