NPS Meting Zomer 2020
15-12-2020

Resultaat NPS klantfeedbackonderzoek

Hago Zorg streeft naar lange termijn relaties met haar partners. Om continu klantfeedback te krijgen heeft Hago Zorg, net als andere Vebego bedrijven, in 2019 de Net Promotor Score (NPS) methode geïmplementeerd. In de zomer van 2020 heeft Hago Zorg wederom aan de hand van deze methodiek een klantfeedbackonderzoek uitgevoerd.

We zijn trots op het resultaat, namelijk een NPS-score van +43! Klik hier voor een toelichting op het resultaat. 

Het voordeel van voortdurend meten is dat we sneller feedback krijgen op veranderingen die we doorvoeren om onze dienstverlening te optimaliseren. Aan de hand van het onderzoek kunnen we onze dienstverlening verbeteren en daarin de juiste prioriteiten aanbrengen. De NPS resultaten bieden inzichten die helpen klanttevredenheid en -loyaliteit te verhogen.

 

Meer nieuws

Nps Hago Zorg 2021 Resultaat 3
NPS

+42 in 2021! Inzichten NPS zorgen voor versnelling binnen Hago Zorg

12-10-2021
3 min.
Banner Rondje GGZ
Nieuws, GGZ & Gehandicaptenzorg

Hago Zorg draagt steentje bij aan mentale gezondheid met “Rondje GGZ Oost Brabant”

28-09-2021
2 min.
Ziekenhuis Amstelland
Nieuws, Ziekenhuizen, Hago zorg

Ziekenhuis Amstelland tekent bij voor vijf jaar met Hago Zorg

16-09-2021
1 min.