NPS +41: trots op onze klanten en hun tevredenheid
Organisatie

80 jaar Vebego

Op 1 februari 1943 begon Tonny Goedmakers een schoonmaakbedrijf in Heerlen. Tachtig jaar later is dit bedrijf uitgegroeid tot Vebego, met 40.000 medewerkers in vier landen. Inmiddels in handen van de derde generatie Goedmakers en vol ambitie om Great work te leveren voor klanten, medewerkers en maatschappij.
03-02-2023
1 min.
80 jaar Vebego
80 Jaar Vebego Hago 4
Hago Zorg Dagvdschoonmaker Erasmus MC Pakt Uit Voor De Spiegel
Goed werkgeverschap

Erasmus MC pakt uit voor de medewerkers van Hago Zorg

Alle servicemedewerkers van Hago Zorg, werkzaam in het Erasmus MC, werden vandaag extra in het zonnetje gezet. Waarom? 15 juni is De Dag van de Schoonmaker.
16-06-2021
3 min.
Avondklok
Goed werkgeverschap

Medewerkers ontvangen verklaringen t.b.v. avondklok

Wat een prestatie is er geleverd. Door snel handelen en goede onderlinge communicatie is het gelukt om in 1,5 dag 1.200 werkgeversverklaringen op te leveren.
25-01-2021
< 1 min.
Betekenisvol Werk
Goed werkgeverschap

Rapportcijfers jaarlijks onderzoek Betekenisvol Werk

Bij Hago Zorg vinden we dat medewerkers voldoening, bevestiging en werkgeluk uit hun werk moeten kunnen halen.
15-05-2020
< 1 min.
Avi
Goed werkgeverschap

Een leven lang ontwikkelen: dáár geloven wij in

Hoe zorgen wij voor een positieve impact op ieder mens in de zorg?’ Dat is de vraag die wij ons bij Hago Zorg dagelijks stellen. Het lijkt dan over onze opdrachtgevers en hun mensen te gaan, maar dat is zeker niet altijd het geval! Het begint namelijk allemaal bij onze medewerkers.
10-12-2018
2 min.
Banner Taal Is De Motor
Goed werkgeverschap

Taal is de motor, in welke sector je ook werkt

Wanneer je een taalachterstand hebt brengt dit grote gevolgen met zich mee. Anderhalf miljoen Nederlanders hebben moeite met communiceren in het Nederlands. Zowel in privésituaties als op de werkvloer.
13-10-2017
2 min.
Hago Zorg Betekenisvol Werk
Goed werkgeverschap

Betekenisvol Werk

Medewerkers zijn op de hoogte van het werk dat zij doen, welke taken zij hebben en wat er van hen verwacht wordt, maar de achterliggende gedachte van hun werkzaamheden blijft hierin soms achter. En dit terwijl dit ontzettend belangrijk is! Waardering krijgen is belangrijk, maar weten waarom je je werk doet draagt ook bij aan het werkgeluk van medewerkers.
08-09-2017
2 min.